Anläggning iOffice Kungsgatan 37

Kungsgatan 37

Hitta hit

Vill ni hyra kontor i Stockholm?

Vi förvaltar ett kontorshotell med kontor att hyra i centrala Stockholm City. Oavsett vilket typ av kontor ni väljer att hyra kan ni vara säkra på att servicegrad och standarden på våra kontorslokaler är topp-nivå. Alla våra kontor är försedda med snabb fiberanslutning (1000Mbit). Vår bemannade reception och personal ser dagligen till hjälpa och underlätta er vardag.Valet av er framtida arbetsplats är ett viktigt och stort beslut. Valet borde baseras på följande grunder:

  • Trivsel och arbetsmiljö
  • Ekonomi
  • Läget
  • Service och tillgänglighet
Trivselfaktorn är något som borde klassas högst. En bra och trivsam arbetsmiljö på kontoret kan höja kreativiteten och produktiviteten för ditt företag. Många tittar över på den ekonomiska aspekten vilket också är väldigt viktigt. Våra prisnivåer är kostnadseffektiva och vi garanterar att du får värde för pengarna. Enligt våra kostnadsmodeller är det ekonomiskt fördelaktigt att hyra kontor i ett kontorshotell upp till 10-12 anställda/arbetsplatser.

Läge

Läget är givetvis också viktigt. Det finns klara fördelar med att sitta centralt med tanke på kommunikationen till arbetsplatsen. Våra kontor ligger centralt beläget i Stockholm City med gångavstånd till tunnelbanan.

Service

Service och tillgänglighet är en aspekt som underlättar ert vardagliga arbete. När ni hyr kontor hos oss så ingår ett stort antal tjänster. Låt oss avlasta er med administrativa uppgifter, på så sätt kan ni fokusera på er kärnverksamhet.

Kortfakta om iOffice på Kungsgatan 37:

  • 1446kvm fördelat på tre våningsplan
  • 300kvm takterrass
  • 56st kontorsrum
  • 14st arbetsplatser i öppet landskap (flexplatser)
  • 8st konferensrum med plats upp till 20 personer
  • Bemannad reception årets alla vardagar
  • Kök/pentry
  • Duschmöjligheter
  • Handikappanpassad
  • Kaffemaskin
  • 1000Mbit/1000Mbit Internetanslutning med hög säkerhet
  • Tillgång till gemensam skrivare/kopiator/skanner

Arbetsplats i den öppna landskapslösningen

Med en flexibel arbetsplats får du en adress med representativt läge till en lägre kostnad än vad ett helt eget kontorsrum innebär. Våra flexplatser är perfekt för dig som t.ex. är mycket ute hos kund eller inte i behov av en arbetsplats att jobba vid alla dagar i veckan. Med ett perfekt läge är det nära till pendeltåg, tvärbana och bussar. Du får tillgång nordens största köpcentrum, låsbart förvaringsskåp och våra konferensrum för upp till 14 pers . Kund har dock ingen fast arbetsplats utan förfogar över de arbetsplatser som finns i det öppna landskapet.

Flexibel arbetsplats 3.395kr/mån

  • Företagsnamn uppsatt i entré
  • 1000Mbit internet med hög IT-säkerhet
  • Bemannad reception årets alla vardagar
  • Kaffe och te
  • Posthantering (inkommande/utgående)
  • x fritimmar i mindre mötesrum per mån (antalet fritimmar varierar beroende på antal flexplatser man tecknar avtal på)
  • Tillgång till konferensrum för upp till 12 pers
  • Bindningstid 3 månader
Ring oss på 08-120 205 00 för personlig visning och prisinformation eller gör en intresseanmälan.

Anslut dig till iOFFICE Access:

  • Tillgång till våra anläggningar på Kungsgatan
  • Tillgång till vår supersnabba internetanslutning på våra anläggningar
  • Tillgång till våra takterasser på Kungsgatan 37
  • Daglig frukost (serveras alla vardagar mellan 7:30 till 10:00)
  • Våra AW med andra hyresgäster och kunder där du får möjlighet till att nätverka)
  • 50kr/h i rabatt på mötesrum (upp till 6 platser)
  • 100kr/h i rabatt på konferensrum (upp till 16 platser)
Pris: 1295k/mån/person

Hyr ett kontor hos iOffice

Vi tillhandahåller fräscha kontorsplatser centralt i Stockholm City Mitt i Stockholms hjärta hittar ni vårt kontorshotell, belägen i närheten av korsningen Sveavägen och Kungsgatan. Vi har kontorslokaler i olika storlekar för att kunna tillgodose just era behov. Vi vill att ni ska få det så enkelt som möjligt när ni hyr ett kontor hos oss och slippa tänka på annat än er kärnverksamhet och därför får ni nu ett fullt möblerat kontorsrum med tillgång till kök, konferensrum och mindre grupprum till otroliga priser! Dessutom har vi 4 tilltalande terrasser till våra 3 översta våningar i byggnaden.

Kontorsrum med 1-8 arbetsplatser

  • Företagsnamn uppsatt i entré + utanför rum
  • 1000Mbit internet inklusive hög IT-säkerhet
  • Kontorsmöbler
  • Bemannad reception årets alla vardagar
  • Städning varje vecka
  • Kaffe och te
  • Posthantering (inkommande/utgående)
  • x fritimmar i mindre konferensrum per månad (antalet fritimmar varierar beroende på antal arbetsplatser)
  • Bindningstid 3 månader
  • Tillgång till gemensam skrivare/kopiator/skanner
Hyran beror på rummets storlek, form och antal fönster. Frånpriset hos oss är 6500 kr per månad för kontorsrum med en arbetsplats.

Bilder

Mer information?

Ring oss på 08-120 205 00 för personlig visning och prisinformation eller gör en intresseanmälan

Virtuellt kontor

Ett virtuellt kontor innebär att ditt företag får en post/besöksadress med representativt läge till en bråkdel av kostnaden. Våra virtuella kontor är perfekt för dig som t.ex. jobbar hemifrån och behöver en plats för att ta emot dina gäster och kunder. Med ett bra läge centralt i Stockholm är det nära till både tunnelbana, bussar och tåg.

Virtuellt kontor från 1495kr/mån

  • Företagsnamn uppsatt i entré
  • 1000Mbit internet vid möte
  • Kaffe och te vid möten
  • Posthantering (inkommande/utgående)
  • 3 fritimmar i mindre mötesrum per mån
  • Bemannad reception årets alla vardagar som tar emot dina besökare
  • Tillgång till konferensrum för upp till 20 pers
  • Tillgång till terrasser
  • Bindningstid 1 månad
Ni som hyr ett virtuellt kontor kan även välja extra tjänster som innebär att ni får tillgång till våra flexibla arbetsplatser och konferensrum.

Ni får även tillgång till
  • Konferens- & mötesrum till reducerat pris.
  • Kopiator, skrivare och skanner
  • Kök, wc samt dusch

Mer information?

Ring oss på 08-120 205 00 för personlig visning och prisinformation för ett virtuellt kontor eller gör en intresseanmälan.

Välkommen till MYOFFICE – Konferenscenter.

Vi har lång erfarenhet av konferenser, mötesrum och servicemanagement. Vi vill gärna hjälpa Er och ert företag att ordna en så bra konferens som möjligt, utan en massa jobb för er! Mitt på Kungsgatan bara 50 meter från tunnelbanan ligger våra konferenslokaler. Med nära till allt har vi ett perfekt läge. Våra mötesrum är ljusa, fräscha, nyrenoverade och i bästa skick!Just nu har vi kampanjpriser på våra konferenslokaler & mötesrum – Läs mer här!

Vi erbjuder er

  • Konferensbokning och planering
  • Enkelt bokningssystem (online)
  • 1000Mbit internet inklusive hög IT-säkerhet
  • Catering
  • Hotellbokningar
  • Resbokningar, till och från konferensen
  • Kaffe och te
  • Projektor
  • Whiteboard

Mer information?

Kontakta oss på 08-120 205 00 eller fyll i vår intresseanmälan för mer information om våra konferenslokaler, bokning och planering av konferens, bokning av mötesrum samt andra tjänster.

Takterrass

På anläggning iOFFICE Kungsgatan har vi 300kvm takterrass som ni kan hyra för diverse event. Vi har terrasser i alla väderstreck vilket ger er möjlighet till sol oavsett tid på dagen.