Om oss

Vi är ett tight team som jobbar tillsammans för att just du ska trivas hos oss. Vi finns alltid nära till hands när du behöver komma i kontakt. Alla i vårt team har olika ansvarsområden. Tillsammans får vi IOFFICE att rulla!

Varför IOFFICE?

Vi är ett familjärt och öppensinnigt kontorshotell och vi vill visa hur man kan ha kul på jobbet samtidigt som we get the job done! IOFFICE är mer än bara ett kontor, vi skapar gemenskap, vilket är något av det viktigaste på en arbetsplats. Därför vill vi att du som hyresgäst ska få känna dig som hemma, även på jobbet!

Som hyresgäst hos oss får du lära känna både personalen på IOFFICE och personer från andra företag. Varför inte luncha tillsammans eller delta på något av våra AW-event?

Hållbarhet

Vi beaktar de tre dimensionerna i hållbar utveckling: social, miljömässig samt samhällsekonomisk hållbarhet. Vi driver vårt bolag med en medvetenhet kring inkludering, jämlikhet och jämställdhet. Vi lägger mycket arbete på att skapa en god arbetsmiljö genom bemötande, service, mötesplatser, delaktighet, förutsättningar för goda vanor och närhet till fysiska och psykiska stödfunktioner. Vi källsorterar och strävar efter att göra miljömedvetna val när det kommer till inköp av tjänster, varor och råvaror.

På IOFFICE vill vi dra vårt strå till stacken även när det kommer till samhällsekonomisk hållbarhet. Därför ser vi till att i den mån det går att hushålla med befintliga resurser av olika slag så som material, råvaror, kunskap och mycket mer.

Frukost

För att kunna erbjuda våra kunder bästa tänkbara service håller vi ständigt utkik efter goda råvaror med hög kvalité. En stadig frukost i magen har flera fördelar för vår hälsa. Kroppens naturliga rytm förblir i balans om du får i dig en ordentlig frukost. Hos oss kan du plocka på dig dina favoriter bland färskpressad juice, stans godaste kaffe, nybakat bröd, müsli och mycket mer. Vi lägger mycket omsorg och eftertanke på att få ihop en hälsosam frukostbuffé med hög kvalité.

På IOFFICE är våra kunders hälsa något vi värnar om. Häng med oss och låt oss förenkla vardagen för er med vår hälsofrämjande service!

Bästa kaffet

Vi vågar påstå att vi har Sveriges godaste kaffe med kvalité och hållbarhet i fokus. Kaffe har ett tvåtusenårigt ursprung från Etiopen och vi värnar om att erbjuda våra kunder kaffe från där historien började.

Vi är stolta över att vårt kaffe kommer från BALCK COFFEE, som har direktkontakt med kaffeproducenterna. Detta innebär tre steg mellan ditt kaffe och bonden som odlar kaffebönorna. För att våra kunder ska få bästa möjliga kaffeupplevelse, maler och brygger vi kaffet själva på varje IOFFICE anläggning. Kom gärna in och ta en kopp, vårt kaffe talar för sig självt.

— Vårt team

Vi jobbar på IOFFICE

På IOFFICE jobbar vi hårt för teamkänsla, vi värdesätter prestigelöshet och samarbete. IOFFICE-teamet är som en familj och detta vill vi smitta av på våra kunder. Vi finns nära tillhands när det kommer till våra kunder och vi vill att alla på IOFFICE ska känna den familjära och varma andan oavsett anläggning. Vi skapar plats för våra kunder att etablera nya företagskontakter genom gemensamma lunchytor, gemensam AW, våra sociala medier och mycket mer. IOFFICE är mer än ett hem för ditt bolag, det är ett hem för gemenskap, trivsel och samarbete. Välkommen in!

Homan

VD

Homan är grundare och VD för IOFFICE. 2007 startade han sitt första kontorshotell.  Sedan dess har han utökat IOFFICE till sin sjätte anläggning i centrala Stockholm. Homan leder teamet på IOFFICE med fokus på hälsa och trivsel. Som chef beskriver IOFFICE-teamet honom som kompetent, omtänksam och stabil. Homans främsta egenskaper är att han är innovativ, lyhörd och engagerad, något som genomsyrar hela IOFFICE-andan.

Karoline

Operativ Chef

Som operativ chef säkerställer Karoline att det dagliga arbetet på IOFFICE går framåt för både kunder och medarbetare. Karoline har känsla för kvalité, hon prioriterar att vara närvarande och tillgänglig som chef. Som kund hos oss drar du nytta av hennes smittande glädje, engagemang och professionalitet. Får du nöjet att möta Karoline kan du räkna med att bli på gott humör.

Tobias

Senior account manager

Är det någon våra kunder känner till från IOFFICE-teamet så är det Tobias, vår senior account manager. Tobias finns där när du behöver honom, han är en glädjespridare i sann mening och bidrar mycket till den gemytliga stämning som finns på IOFFICE. Letar du efter ett kontor till ditt bolag så kommer du vilja ha Tobias hjälp.

tobias@ioffice.se0763-39 33 34

Samuel

Junior account manager / Receptionist

Från personlig assistent åt ärkebiskopen av Canterbury har Samuel landat hos oss i IOFFICE-teamet. Med hög arbetsmoral har han sikte på problemlösning och service. Samuel är en person att räkna med, som kund kan du förvänta dig ett enkelt samarbete och gott bemötande från honom.

samuel@ioffice.se0735-31 84 27

Katarina

Inredningsarkitekt

Kvinnan bakom IOFFICE utseende och känsla. Katarina är vår trogne inredningsarkitekt sedan många år tillbaka. Med klockren kunskap om färg, form och ljussättning har hon fått våra anläggningar att komma till liv. Katarina har inte bara gett oss ett utseende, hon har omvandlat IOFFICE till en upplevelse.

Lotta

Team Leader reception

Lotta jobbar som Team-leader för våra receptioner på samtliga anläggningar. Hon ansvarar för att receptionsarbetet flyter på smidigt och håller god service. Lotta värdesätter mötet med kunder och med förstklassig service hjälper hon din arbetsdag att ta fart.

Gustav

Receptionist

Gustav är en av våra receptionister med mångårigt tävlande i dressyr i bagaget. Gustav tycker om att samarbeta och hitta lösningar för dig som kund. Tveka inte att fråga Gustav om du behöver något, smått som stort.

Emelie

Receptionist

Är det någon som är bra på multitasking så är det småbarnsmamman Emelie som sitter i receptionen. Hon värdesätter att bemöta människor med vänlighet och respekt. Emelie trivs med att hjälpa människor och tycker om att i arbetet möta människor med olika behov.

Charlotte

Receptionist

Charlotte sitter i receptionen och med sin energi och positiva inställning höjer hon våra kunders sociala upplevelse. Hon är professionell och lösningsorienterad. Förutom med värme och engagemang bidrar Charlotte till IOFFICE med sin erfarenhet av service och IT.

Ida

Receptionist

Ida arbetar i receptionen, hon värdesätter mötet med kunder och att vara en hjälpande hand.

Malin

Receptionist

Malin har varit en del av IOFFICE teamet sedan 2020, hon arbetar i receptionen och är behjälplig på flera områden. Förutom att Malin är lyhörd och noggrann har hon även gröna fingrar och en känsla för inredning, vilket hon förgyller våra kontor med.

Nima

Styrelseordförande

Som delägare och styrelseordförande jobbar Nima främst med bolagets strategi. Han är även en del av task force som gör förstudier av nya anläggningar. Med kompetens inom projektledning bidrar Nima med struktur och planering till IOFFICE vilket förbättrar villkoren för dig som kund hos oss. 

Elisabeth

Styrelseledamot

Elisabeth har en gedigen bakgrund inom bank och finans och har lång erfarenhet som chef och ledare framförallt inom tjänsteförsäljning och kreditgivning. Hon har arbetat både inom Sverige och Norden samt en del internationellt. Elisabeth bidrar med kunskap och kompetens inom ledarskap, bank & finans samt inom kund och affärsutveckling. Elisabeth har också erfarenhet av att driva förändrings- och strategiarbete på ledningsnivå. Elisabeth har en Executive MBA examen från Handelshögskolan i Stockholm och är certifierad styrelseledamot via Styrelseakademien

Ann-Charlotte

Styrelseledamot

Ann-Charlotte har över 15 års erfarenhet av entreprenörskap och styrelsearbete inom ägarledda tillväxtbolag. Hon var med och byggde upp Netdoktor i egenskap av VD och delägare till Sveriges ledande patient och läkarnätverk. Efter exit till Bonnier har hon byggt upp ett investmentbolag och ett affärsängelnätverk med fokus på Life Science. Har även över 10 års erfarenhet från läkemedelsindustrin inom olika roller inom sälj och marknadsföring i Sverige och Europa