Park central

GÖTEBORG

Park central, göteborg

INFLYTT 2027. Mitt i den nya stadsdelen Centralstaden har Ioffice tecknat avtal om kontorshotell och coworking i fastigheten Park Central som kommer att byggas ovanpå pendeltågstunneln Västlänken. Vi har varit med sedan ritstadiet och designat kontorsytan på 3900 kvadratmeter.

– Att skapa coworking som bidrar till stadsutveckling är en spännande utveckling för Ioffice, fastighetsägare och branschen i stort, säger Homan Tehrani, vd på Ioffice.

 
  • Takpark med goda möjligheter att arbeta utomhus.

    Frukost varje dag.

    Reception, konferensrum, mötesrum, telefonbås, kök och all service du behöver för att göra ett bra jobb.

  • Eget kontor med plats för 2 –50 personer.

    Flexibla arbetsplatser i delat kontorsrum.

    Virtuellt kontor.

  • Park Central är den första byggnaden i en stadsdel i förändring. Arkitektfirman Krook & Tjäder skapade det vinnande bidraget och fick uppdraget att rita denna kommersiella byggnad med stationshall för Västlänken Station Centralen. Inflytt är planerad till 2027.

 

 

välkommen till ioffice Park central!

Här hittar du coworking med eget kontor, flexibel plats och virtuellt kontor i centrala Göteborg.

Andra kontor i Göteborg: Sjöbefälsskolan.

Vilken Coworking passar er?

  • Flexibel plats

    Flexibel plats

    Om du väljer flexibel plats får du tillgång till delade, tysta kontorsrum och sociala lounger på alla våra adresser. Flexibel plats är perfekt för dig som inte har behov av eget kontor, men fortfarande vill ha en social arbetsplats. Vi erbjuder både månadsbetalning och dagspass.

    Från 350 kr/dag

  • Eget kontor

    Eget kontor

    Stäng dörren om er skräddarsydda arbetsplats och nätverka med andra spännande företag i reception, konferensrum, kök och lounge. Egna kontor, liksom daglig frukostbuffé, finns för både små och stora företag – växer ni, så växer kontoret med er!

  • Virtuellt kontor

    Virtuellt kontor

    Jobbar du helst hemma, men behöver boka mötesrum ibland? Vill du ha en officiell adress och hjälp med posthantering? Med affärsadress hos Ioffice har du din adress och posthantering hos oss och får förmånliga priser på mötes- och konferensrum.

    Från 1995 kr/mån

Ett pris där allt ingår

Receptionsservice

I våra receptioner möts era gäster av trevlig personal och bjuds på vårt goda kaffe. Inför era möten och konferenser kan de ordna med frukost, fika eller lunch.

Flexibilitet

Vi har korta bindningstider, från 3 månader och uppåt. Det stora antalet kontor i olika storlekar gör det enkelt för ert företag att växa utan att behöva flytta någon längre sträcka.

TEKNIK & Wi-Fi

Snabbt och stabilt wifi är en självklarhet och våra konferens- och mötesrum är utrustade för smidiga digitala möten och presentationer.

Post & paket

Vi frankerar och skickar ut post dagligen och tar även emot paket för alla våra kunders räkning. Posthanteringen är bemannad alla vardagar, året runt.

Frukost, kaffe & te

Varje dag dukar vi upp vår uppskattade frukostbuffé för en trevlig och hälsosam start på dagen. Förutom kök finns flertalet fikastationer i lokalerna så att du aldrig ska ha långt till en fika.

Städning

Vi investerar i ett helt städteam som arbetar på varje anläggning. Därmed har vi regelbunden städning, fix och plock för att upprätthålla en miljö som är ren och trivsam.